19 July 2009

Hari yang malang

Hari ahad , ada lawan kawad. Alhamdulillah semua nyer bjalan dgn baik . Kawad kaki PPIM dpt naib johan . Terima kasih kpd rakan2ku yang telah bnyak mberikan krjasama..

Hmm..malangnya , hp aku kena curi . Bila call no aku , dah ta dpt . Mmg nasib malang . Terima kasih jgk kpd sesape yg telah bnyk mbantuku dan b'usaha untuk mcari hpku . Sedih sgt , mungkin aku careless . But ni sbg pengajaran utk aku kot . Perhaps Allah nak uji kesabaran aku n ni mgkn dugaan utk aku . Yup , aku redha and terima hakikat yg blaku . Aku tanak la maki2 org yg curi hp tuh ,tade gunanye pon . Cuma aku hrp org tu akan sedar dgn pbuatan mcuri itu adalah dosa BESAR . Btw , aku nak sgt2 bterima kasih kpd pengetua , ustazah Timah Sam dan parent aku krana byk bg semangat pd aku . Skrg ni , focus aku pada SPM . Insya-Allah aku akan buat yg tbaik utk spm. And , aku btl2 dah tade mood nak online2 ni , so , smpai di sini je kot .

Assalamualaikum . Bye

No comments:

Post a Comment