21 October 2013

Jom install CELLADS !!!

Mungkin masih ramai lagi yang tak tahu mengenai application CELLADS untuk pengguna smartphone . Dan sudah pasti ramai yang tertanya-tanya apa itu CELLADS

CELLADS adalah aplikasi mudah alih dan penyelesaian pengiklanan kandungan mudah alih, yang boleh digunakan pada peranti mudah alih pintar.  CELLADS adalah penyelesaian yang unik , maksudnya ia menawarkan sesuatu jenama baru iklan yang direka kreativiti iklan pada gambar visual digital atau bentuk grafik dan dihantar terus kepada pelanggan telefon bimbit, apabila terdapat panggilan masuk atau mesej yang masuk.
 
Dengan app CELLADS , korang hanya perlu kumpul " POINT BONUS ( ADS.POINT )" apabila menerima panggilan atau SMS / MMS. Dengan setiap panggilan atau SMS / MMS, sebuah laman pengiklanan akan muncul di skrin telefon pintar korang, then korang akan terima ADS.POINT untuk setiap iklan yang muncul di skrin telefon pintar & menikmati iklan yang menarik dan kreatif.


Then , bila points korang dah banyak , keistimewaan CELLADS ni ialah korang akan dpt tebus voucher percuma. Percaya tak?
Ada voucher KFC, McD, Pizza Hut, Top Up, GSC voucher dan juga AEON voucher. Memang free and best !! Belum lagi korang invite kawan Install CELLADS . If korang invite kawan , (sebab dalam tu nanti memang boleh invite kawan/ saudaramara/ sesiapa saja yang ada smartphone) , korang akan dapat 200 points ! Memang banyak lah kan. Cuba buat sikit calculation dalam family korang, let say family korang 7 orang , semua pengguna smartphone , korang invite dorang , serta merta korang dapat 1400 points . Pergh senang je kan?



Bila points dah banyak, korang redeem je lah. Nak topup atau nak voucher. Kalau topup akan masuk dalam 24 jam dan voucher dalam 3-5 hari bekerja.


Cara nak redeem, senang je. Pergi ke :


Redeem Ads points — pilih jenis redemption — pilih jenis baucer — masukkan code (code ada di sebelah jenis redemption) — Then , SUBMIT!

Di bawah ni ada sedikit review korang boleh tengok . Kalau tak faham boleh tanya , komen je kat kotak bawah tu ek :)




 




 Okay selamat mencuba ! Jom sama2 kita kumpul point banyak2 then redeem GSC Voucher !!! Hehe :)


                                                            CELLADS  TERBAIK !!!



No comments:

Post a Comment