14 June 2009

Kenduri Kahwin

Semalam , ade kenduri kawen rumah saudaraku , belah ayah . Well spt biasa lah dtg sana jumpa saudara2 , salam2 , kiz2 and makan2 , bgambar and so on. But di sini aku bkn nak cter pasal tu pon , just nak cerita my kembar , haha . Dulu mase kecik2 rupa ktorang mmg sama . Seiras lah , and mse kecik2 rapat lah , slalu main sama2 , ops btw lupa nak gtaw , kembarku tu kira kazen jgk lah . Proceed . And now , setelah sekian lama kteorang ta jumpa , akhirnye bertemu jgkk ktrg . Wow . Awesome . Diaa.. dia dah lain gila! tp tatau la if pakcik2 makcik2 ktrg kata rupa ktrg sama lagi . But dari pandangan aku mmg dah ta rupa aku la . Aku makin chubby but die makin CUNNN oww xD Jelesss oh ! But then bila ktrg face to face , tgk dia malu2 jeh . And ktrg stakat senyum2 je lah , tp ta btego , asal ? biase la dah besar , dulu kecik2 lain la . Perasaan malu tu lgsg tade . But haa tu la akibatnya , bila dah lama ta jumpa , mula la tsengeh2 and buat2 ta knl plakk ;) Haiyaa . Pengajaran drpd story ni ialah jangan biarkan masa yang memisahkan kita(bak kata paksu aku) :)

Habis kenduri tu pegi plak rumah maklong aku di sg buloh . Lepak2 skejap , smayang and borak2 xD yelah lama jgk ta jumpa maklong aku , anak2 dia and anak saudara aku!
Haha . Aku sempat jgk la guna internet rumah maklng (muka tatau malu) sempat gak la chit chat dgn kwn2 kt ym . Haha . Ambek ksempatan plakk .
Dah balik tu sampai rumah on9 lagii . Ish lia2 . And ade la 1 slot ni org tu telah igtkan balik kisah lama aku dgn si mereka . Aku ta tahan , sebak di hatiku , and secara involuntary action aku telah menitiskan air mata kerna ta tahan bila aku t'igt kisah silam and pahit tuh . But then aku b'terima kasih sgt kat **** :')
Hmm dah la malas nak cter panjang . Remember this , life must go on , dont look back , just straight forward and move on until we success :)

No comments:

Post a Comment