17 January 2013

Someone in my heart

Assalamualaikum. 

To someone yang Lia sayangggg sangat sangat :) 
Baru ni , saya ada baca tweet awak , 


Okay then Im asking for this tweet to someone , why tweet like this? then dia balas , firstly said nothing , but paksa juga cakap and at last dia cakap dia teringat me with someone . Dia rasa dia macam menumpang kasih sayang dia dekat Lia. Oh maiiiii. So right now , nak explain kat awak la yang asik tak faham faham kan. Hehe . This video just for you. LISTEN LISTEN LISTEN first! =)




Okay dah dengar? Menangis ke tu? Hahaha. Okay I know you cepat touching , sedih .  I'm sorry. But then , please never ever said like that again. Im always said to you , what is done is done . Don't look back. Right now, I'm with you. Always with you. Like this video said, sekali kita dah jumpa seseorang tu, HARGAILAH orang tu dengan kita, tak perlu kita nak toleh ke belakang lagi, perkara dah lepaskan. Right now , you and me. Me and you. So please. Dont think like that again okay? And please dont be sarcastic. Ishhh. Geram betul. Huhu. Okay la that's all. I hope dengan penerangan simple dari saya ni awak boleh faham dah sekarang. Love you. And miss you so much =)

No comments:

Post a Comment