10 March 2011

Biaq P Laa...

Wow ! 1st time ni online dalam bus . hehe . Line clear lak tuh . huhu . okay2 , td sempat gak tengok movie charlie and the chocolate factory . Then , on9 facebook plak . n tengok notifications dapat 1 komen dr seorang budak laki yg Lia x kenal tanya beberapa soalan~ Mai kita jawab soalan senang dia tuhh :D

4)pada pendapat aku perniagaan sambil belajar mengangu tumpuan aku untuk `stay focus' ketika belajar...bagai mana pendapat saudari..
5)Adakah anda percaya apa yang dilempar kan oleh org atas kamu?
6)berapa ramai kah folower saudari setakat ini?
7)adakah anda percaya rezeki ada dimana saja...apa yang perlu berkat dan usaha saja..
8)adakah kamu bersetuju rm 2000 inggit dapat menampung kos sara hidup anda selamanya?
9)adakah anda masuk perniagaan ini kerana sifat and yg materialistik?
10)adakah kawan kamu suka apa yg kamu buat sekarang ini?
11)adakah kamu tak takut kamu berjaya tampa ramai kawan?
14)adakah anda tak takut kamu disamakan dengan dr. rozmey?
15)adakah anda bahagia @ nikmati hidup dengan pekara begini?


Sudah baca soalan2 tuh ? meh kita jawab soalan dia tuh :)

4) ganggu atau tak bergantung pada kita... apa beza buat perniagaan sambil belajar dengan join kelab sambil belajar...sama gak...student men bowling, tengok wayang, tak plak ganggu stady...dating, tak plak ganggu stady...sebenarnya semua bergantung pd diri sendiri
5) percaya jer...sebab tak der lagi benda yang salah setakat ni
‎6) join masih baru...follower masih sikit...adat la...baru join, follower dah ramai, tu kira magic tu...tan sri syed mokhtar pun start dari zero...so why not we start dengan zero untuk jadi hero...
7) percaya...
‎8) tak setuju...belum tentu 10 tahun akan datang rm2000 cukup...
‎9) tak jugak...niat sebab nak ubah hidup...tu jer...
‎10) kawan standard la...ada yg suka, ada yg tak...dan saya takkan ikut kawan yang taknak...bg saya, saya share peluang jer...nak ambik, tak nak tak yah ambik
11)saya tak takut...sebab kalau mati pun sorang2 jer...wat pe nak takut...kalau saya susah pun belum tentu kawan2 nak tolong lagi...
‎14) dr rozmey dengan saya 2 individu berbeza...masing2 ada pegangan dan prinsip sendiri...
15) setakat ni saya bahagia...

2 comments: